Gabi vagyok, harminckét éves, egy öt és egy két és fél éves kislány édesanyja. A második várandósságom ideje alatt észrevétlenül csúsztak fel rám a hívatlan, idegesítő kilók. Abban reménykedtem, hogy csakúgy, mint a legelső szülés után, a stressztől, az idegességtől szépen visszafogyok. Ehelyett lelkesen ebédeltem, vacsoráztam a nagyobbik lánnyal, hogy ő is egyen, és a terv kudarcot vallott. Ötvenegy kiló vagyok, nem szeretnék sokat fogyni, összesen hat kilót, ellenben szeretnék újra mozogni. Régen a Spartacusban futottam, később jógáztam, tornáztam. Hat éve maximum az ujjaimat mozgatom a klaviatúrán. Szeretnék újra fitten kikelni az ágyamból, szeretném, ha újra fel tudnék pattanni törökülésből, úgy hogy ne kelljen percekig kitornáznom a begörcsölt combcsont környékemet. Az én elhatározásom az, hogy végre nem csak a regényhőseimet, hanem magamat is rendszeresen megmozgatom. Tervem: heti egy Pilates, heti öt alkalom Leg Magic, és tavasztól hetente egyszer kóbor kutya mentes övezetben való futás. Egyelőre ennyi. Holnap kezdek a Pilates-szel. 


Szombat reggel azzal a sziklaszilárd elhatározással ébredtem, hogy elmegyek úszni. Ez utazással mindennel együtt számítva egy cirka 2 órás megmozdulás. Az időjárást látva kissé elbizonytalanodtam, no nem mintha szabadtéren terveztem volna tevékenységem megvalósítását,de elég lehangoló és szürke volt odakint minden. Mivel azonban elhatároztam, hogy nincsenek üres kifogások szedtem a kis motyómat és elindultam a Váci uszoda felé. Parkolás, belépővásárlás, átöltözés. Mivel irtó büszke voltam magamra, hogy már bent vagyok az usziban és innen bizony nincs visszaút, úgy döntöttem, hogy a régen jól bevált módszert alkalmazom, és úgy ereszkedtem be a vízbe, hogy most pedig leúszom az 1000 métert. Ami bizony abban a 25 méteres medencében 40 hossz. Rémisztően hangzott így elsőre egy egész szezon kihagyása után. Mivel azonban régen ment,gondoltam most miért ne?! A 400.- k méternél erősen elgondolkoztam, hogy elég lesz mára nekem az 500 méter is! Aztán valahogy megjött a lendület, bemelegedtek az izmaim és abba sem akartam hagyni. A hosszok gyors egymásutánban követték egymást és 3 pihenéssel 35 perc alatt sikerült leúsznom a célul kitűzött távot. Úgy döntöttem ezen túl is marad a táv, csak az időn szeretnék javítani. Vasárnapra 2 kör futás volt tervezve a Bánki tó körül, aminek kivitelezését az időjárás meghiúsította. Sebaj úgyis fájt mindenem és a héten pótolom valamelyik este az elmaradást.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l2.blog.hu/api/trackback/id/tr112576897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása