Anna vagyok 27 éves. Közel 5 éve végzek ülő munkát. A hízást sikerült a hét közbeni vega étrenddel kiküszöbölnöm, azonban a mozgás rettenetesen hiányzik. A jógát most szüneteltetem éppen,  életemnek nem épp a meditatív és higgadt időszakát élem, így nem annyira volt meg az összhang testem, lelkem, szellemem és rakoncátlan gondolataim között. Valami aktívabb, pörgősebb mozgásformára vágyom most. Célul jelenleg a heti 1000 méter úszást és hét közbeni minimum egy edzést tűztem ki. Ugyan nem szeretek futni, de heti 5 kört a Bánki tó körül bevállalok, aztán a végén lehet, hogy még meg is szeretem a dolgot!


Monka vagyok, 32 évesen egy környezetvédelmi cégnél dolgozom kommunikációs koordinátorként. November végi születésnapomon határoztam el, hogy a 33. évemben hagyok és szánok időt mindarra, amit a huszas éveimben nem tartottam fontosnak. Ide tartozik többek között az erőnléti állapotom is. Első lépésként teljesítettem a Bikram féle 30 napos kihívást, most pedig a táplálkozásom megreformásával küzdök. 16 éve, hiúságom feléledése óta rosszban vagyok a tükörrel és a mérleggel. Bízom abban, hogy segítségetekkel ezen változtatni tudok és tapasztalataim inspirálóan hatnak rátok is.

 

 

Lili: Tudnivalók rólam: 31 év, család, gyerek, munka.A januári elhatározás: most aztán _tényleg_ megszabadulok attól az 5-7 kgtól, ami rajtam van a terhességek és szoptatások hozamaként. A minimumterv az 5 kg, a "jó lenne" a 7 kg.

Sportolni régóta sportolok, azzal igazából nincs gond (heti 3-5 alkalom, mikor hogy jön ki), fogadalom ahhoz is kapcsolódik. Kritikus pont az étkezés, nagyon szeretem a kenyeret, krumplit, tésztát, bármivel szemben ezeket választanám.

Az étkezési reform (ami már bevált, mert 1 éve már megküzdöttem 5 kg-val, ami azóta is jól tartja magát): reggel kell a szénhidrát, így akkor eszem kenyeret, a nap hátralevő részében viszont előnyben részesítem a fehérjét és a sok-sok zöldséget/gyümölcsöt, este leginkább egy tartalmas leves, kenyérfélét akkor már nem. Nem eszem meg a gyerekek maradékait, nem nassolom a hűtőből a kinder pinguit ( pssszt... titok :) ), és nem mondom le mindenféle indokkal a heti 2 fittness órát és a heti 1 pilatest. Ez lennék én! 

(Lili hetente a mérlegképpel fogja dokumentálni sikereit. Üdv: Fittlesz-l lányok:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittlesz-l2.blog.hu/api/trackback/id/tr402566055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása